Rozmanitost a inkluzivita

rodina

Mnoho značek se dnes snaží, aby v jejich společnosti byly spravedlivě zastoupeny všechny kultury, pohlaví a rasy. Kolem těchto témat se vedou citlivé diskuse a dotýkají se všech zákazníků na celém světě. Proto se stalo nezbytností, aby značky poskytovaly zákazníkům pocit inkluzivity a spravedlivé zastoupení, aby se staly úspěšnými.

Historie značky Gucciukazuje, že se vždy dokázala přizpůsobit různorodým trhům. Na svém pracovišti také vytvořila stínovou komunitu složenou z mileniálů a generace z, kteří se setkávají s technologickými experty. Tato stínová komunita důsledně diskutovala o nápadech a přístupech, které by mohli v rámci značky realizovat. Její rozsáhlá inkluzivní povaha je důvodem, proč se značka těší věrným zákazníkům a má spokojené pracoviště.

Dnes má Gucci tržby 4,3 miliardy dolarů a je nejprodávanější italskou značkou na světě. V jednu chvíli byly výrobky Gucci nejčastěji kopírovanými výrobky na celém světě a inspirovaly více napodobitelů než často kopírované značky jako Rolex. Vyráběji například i šperky.

Další články autora

Je vaše kancelář dostatečně reprezentativní a správně vybavená zároveň?

Ať už pracujete z domova, kde jste si zařídili pracovnu, nebo máte svou vlastní firmu v samostatné...

Uvažujete o automatickém zavlažování zahrady? Jsou lepší postřikovače nebo kapková závlaha?

Přemýšlíte nad tím, že byste na svoji zahradu nainstalovali automatický zavlažovací systém? A nemůžete se...

Rozmanitost a inkluzivita

Mnoho značek se dnes snaží, aby v jejich společnosti byly spravedlivě zastoupeny všechny kultury, pohlaví...

Kyselé zelí, cibule a česnek jsou nejlepší přírodní léčiva! Toto jsou TOP léčivé účinky

Je to jen několik desítek let dozadu, co naši předkové nejedli exotické či průmyslově zpracované...

Nejnovější články

Je vaše kancelář dostatečně reprezentativní a správně vybavená zároveň?

Ať už pracujete z domova, kde jste si zařídili pracovnu, nebo máte svou vlastní firmu v samostatné...

Uvažujete o automatickém zavlažování zahrady? Jsou lepší postřikovače nebo kapková závlaha?

Přemýšlíte nad tím, že byste na svoji zahradu nainstalovali automatický zavlažovací systém? A nemůžete se...

Rozmanitost a inkluzivita

Mnoho značek se dnes snaží, aby v jejich společnosti byly spravedlivě zastoupeny všechny kultury, pohlaví...
- Reklama -PR článek