Mnoho značek se dnes snaží, aby v jejich společnosti byly spravedlivě zastoupeny všechny kultury, pohlaví a rasy. Kolem těchto témat se vedou citlivé diskuse a dotýkají se všech zákazníků na celém světě. Proto se stalo nezbytností, aby značky poskytovaly zákazníkům pocit inkluzivity a spravedlivé zastoupení, aby se staly úspěšnými.

Historie značky Gucciukazuje, že se vždy dokázala přizpůsobit různorodým trhům. Na svém pracovišti také vytvořila stínovou komunitu složenou z mileniálů a generace z, kteří se setkávají s technologickými experty. Tato stínová komunita důsledně diskutovala o nápadech a přístupech, které by mohli v rámci značky realizovat. Její rozsáhlá inkluzivní povaha je důvodem, proč se značka těší věrným zákazníkům a má spokojené pracoviště.
Dnes má Gucci tržby 4,3 miliardy dolarů a je nejprodávanější italskou značkou na světě. V jednu chvíli byly výrobky Gucci nejčastěji kopírovanými výrobky na celém světě a inspirovaly více napodobitelů než často kopírované značky jako Rolex. Vyráběji například i šperky.